Kompanija dm drogerie markt dobitnik prestižne nagrade „Dobročinitelj“ za društvenu odgovornost

Zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday, kao i brojnim društveno odgovornim aktivnostima sprovedenim u prethodnoj godini, kompanija dm drogerie markt osvojila je prestižno priznanje „Dobročinitelj”. Ova nagrada dodeljena je u okviru javnog konkursa koji organizuje udruženje „Moja Srbija”, u partnerstvu sa „Centrom potrošača Srbije”, za društveno odgovorne aktivnosti sprovedene u prethodne tri godine.

Projekat Giving Friday, pokrenut 2019. godine pod sloganom „Giving is the new black”, postao je simbolični praznik dobročinstva i solidarnosti. Baš na Crni petak, dan koji simbolizuje konzumerizam, dm umesto popusta i akcija izdvaja u humanitarne svrhe pet odsto od svog ukupnog dnevnog prometa. Poslednje četiri godine ova sredstva izdvajaju se za prikupljanje obroka namenjenih korisnicima Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije, a kompanija je na ovaj način obezbedila ukupno oko 122 tone namirnica za naše najugroženije sugrađane. Osim ove inicijative, vodeći drogerijski lanac nosilac je značajnog priznanja „Dobročinitelj” i zbog mnogih uspešnih aktivnosti realizovanih s ciljem da se doprinese zajedinici, okolini i zdravstvenom sistemu. Samo neke od njih su kampanje „Žensko zdravlje“, „Movembar“ i „Zasadi drvo“, uz donacije upućene Institutu za zdravstvenu zaštitu majke i deteta Srbije „Dr Vukan Čupić“, sigurnim kućama, Nurdoru, UNICEF-u, školama i vrtićima u Beogradu, brojnim azilima i udruženjima za zaštitu životinja.

„Mi u dm-u verujemo da se solidarnost gradi na temeljima zajedništva. Smatramo i da je naša dužnost da ukažemo na izazove s kojima se svakodnevno susreću mnogi naši građani, bilo da je reč o najmlađim ili najstarijim, socijalno ili zdravstveno ugroženim pojedincima i grupama. Zato su mnoge naše kampanje i aktivnosti ciljano usmerene ka dobrobiti zajednice, kako bismo na konkretne načine pružili doprinos kad god je to moguće, a posebno nam je drago što su ih prepoznali naša stručna javnost i brojni tržišni akteri. To nam je dodatni ’vetar u leđa’ da nastavimo da inspirišemo i druge da se okrenu društveno odgovornom poslovanju u što većoj meri“, rekla je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

U periodu kada proslavlja dve decenije poslovanja u Srbiji, drogerijski lanac dm drogerie markt aktivno nastavlja da pruža podršku zajednici, s akcentom na osnaživanje žena i socijalno najugroženijih grupa. Godina jubileja krenula je u znaku sniženih cena menstrualnih proizvoda robne marke Jessa, budući da je kompanija pokrenula snažnu kampanju koja ima za cilj borbu protiv menstrualnog siromaštva. Uz kontinuirane aktivnosti posvećene ženskom zdravlju, kompanija dm je u našoj zemlji drugu godinu zaredom pokrenula i konkurs u okviru kog će podržati projekte posvećene unapređenju fizičkog, mentalnog i menstrualnog zdravlja žena, ovog puta pod nazivom „{ZAJEDNO} jedni za druge!“

DONACIJA OSNOVNOJ ŠKOLI NOVI BEOGRAD


U sklopu naših dugoročnih aktivnosti podrške zajednici, uručili smo 100 paketića učenicima Osnovne škole za decu sa smetnjama u razvoju "Novi Beograd". Nakon uručenja donacije, imali smo priliku da posetimo školu, upoznamo se sa osobljem, učenicima i njihovim aktivnostima. Takođe, učestvovali smo u zajedničkoj kreativnoj radionici, čiji su rezultati zabeleženi na fotografijama koje možete pogledati u nastavku. Ova iskustva su nam pružila neizmernu radost i inspiraciju da nastavimo sa podrškom našoj zajednici.
​UVEK TU I ZA NAŠE KRZNENE PRIJATELJE
Sa velikim entuzijazmom i puni ljubavi odazivamo se pozivima zajednice da pomognemo onima kojima je pomoć najpotrebnija. U toku ovog meseca, uputili smo donaciju od 38 vreća peska za mačke, što je ukupno 380 litara peska, udruženju za zaštitu životinja "Šapica 011", koje se brine i o macama sa posebnim potrebama. Ovo je samo jedan od naših koraka ka podršci životinjama i zajednici kojoj pripadamo, i radujemo se što možemo doprineti njihovoj dobrobiti.
Top